Fookhika

Hä hä hä hä hä hä hä hä hä hä hä (inget nytt ljud men dock ett helt nytt ljud för skriftvärlden)

Ikväll har underbara MillisPillis varit här. Mums va trevligt de va! Jag åt upp henne såklart. Nininini. Jag försökte med det nya "Död åt Borka" men hon vägrade acceptera det. Så jag gav upp, det var inte lönt. Hehe. Får hålla fast vid mitt "Död åt Tengil" istället. Glöm aldrig, MITT! Bara mitt uttryck hä hä hä hä hä. Haha ljuder framstår mycket mer slemmigt i skrift än vad det egentligen é. Mihihi!

Imorgon ska jag gå o lyssna på Johannas ljuva toner i mitt city, ditt city, mitt iiiii city!

Har tvingat i mig typ miljarders miljoners vitlöksklyftor. Allt för att slippa bli sjuk. För jag luktar så bra dish dish.Observera min lilla ljudeffekt. hehe höhö ööööööh? Jävla fucking boring inlägg. Fookh! De e nytt.

Min hårdisk moggar sig o vill ha stryk tydligen. Eftersom jag är en person som gärna uppfyller folks önskningar så kommer jag att ge den stryk oxå. Den jäveln. Död åt Tengil!

Imorgon e det helg, fråga mig gärna när jag slutar. Hehe. Typ aaaaaaaaaas tidigt. Typ så jääävla tidigt alltså. Typ helt sjukt. Typ nästan ingen idée att jag går till jobbet alls för det blir typ ba hej o hejdå typ. Typ typ typ typ.

Dagen skiva (skiva? hahahahaha skiva? AHAHAHAHAHA säger man så? hahahaha *psykbryt*) (Simon): Du & jag döden

1 dag + en helg + 6 dagar kvar...

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för igår älskade Foookhika!

ä'ä ä'ä'

=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback