Jävla Sam fan

Jag är 1000 gånger sämre idag.

Jag är så jävla trött på att bli sjuk hela jävla tiden. O jag vet att det är världsligt o hej o hå MEN DET SKITER JAG I! Det finns alltid folk som har det värre men jag tänker BARA på mig själv just nu! Egoist javisst!

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA!!!

Jag har ingen lust o var positiv! Jag förlorar för fan 1000 spänn på ingenting PLUS att jag INTE får se Kent. PLUS att jag inte får laja med Johanna. Ja vet, jag ska börja hata allt jag älskar för då kommer mitt liv bli jätte kul o positivt. YES jag missar äckel Kent som suger, fan va skönt! 1000 spänn åt helvete, fan va bra för jag får panik av att lägga pengar på vettiga saker.

Att skoja till det o kalla mig Sam just nu är dömt att misslyckas! JAG VILL INTE VARA SAM NÅ MER! 

Va ska jag göra? Byta jobb? Nää, för alla jobb jag någonsin vill ha kommer betyda att jag träffar massvis med människor o alla jävlar går ju omkring med fucking jävla bacill helveten. Eller ja vet, jag kan ha typ en lufttät helkroppsdräkt. Typ som en rymddräkt. Då kanske jag kan klara mig från bacill FANSKAPEN! Sexigt!

VARFÖR SPELAR DOM JAMES BLUNT PÅ RADION! HAN ÄR SÅ JÄVLA OBEHAGLIG! AAAAAAAAAAAAH! U`RE BEAUTIFUL LALALALA AAA VISSA MÄNNISKOR È BEAUTIFUL MEN DU JAMES; DU ÄR FÖR FAN BARA FUL! SLUTA STÖRA MIG I MINA UTBROTT! TACK! 

Jag ska ALDRIG mer planera något! EVER!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jag är också sjuk :/ det suger ;S

Postat av: Mikaela

Åh nej!

Dajjiloo är sjuk!
Stackars stackars Dajjilooloo!
Krya på dig älskling!
Puss

2008-02-15 @ 11:44:11
URL: http://mixi.blogg.se
Postat av: Camilla

Gumman

2008-02-15 @ 15:45:58
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback