Legolas VS Annika

Annika vann och Legolas försvann!

É lite besviken att jag inte fick klä ut mig idag faktiskt. Även om jag inte gick in för det till 1000 så hade jag iaf sett fram emot att få vara Legolas för en stund. Idag är jag dock för manlig för att kunna vara han. Har idag en röst som en gammal gubbe som druckit 1 liter whiskey om dagen i typ 100 år + att han även rökt en limpa cigg/dag. Jag kanske skulle ta o busringa lite för o skoja till denna tråkiga dag lite. Hm. Varför inte utnyttja denna gåva från ovan lixom.

Idag fyller min fantastiska syster "tant"! Grattis sistaah! :-)

Vägrar missa Kent på lördag. Jag försöker i panik hela mig själv med alla medel. Känns som jag provat allt så min nya metod é bra musik. Ola har försökt hela mig i en timme nu o just nu ger Jocke Berg det ett tappert försök. Vi får se hur det går. Hur som helst så kan endast spyor hindra mig från att åka och det verkar ju jävligt dumt att gå så långt ere jävla fucking jävla skit baciller. Ni ska förgöras! Jag döper er härmed till Tengil hela bunten. Död åt Tengil! Jag har två dagar på mig att bekämpa er! Jag kommer att lyckas! ARGH!

Idag är det alla stjärtarsdag! Jag o min stjärt ska fira det nu.

LOVE LOVE LOVE till alla stjärtar där ute!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi är såna stackare idag vi!
Alla stjärtars dag och allt! Dagen att släppa ut dom i det fria liksom. Och vad gör vi? Ligger hemma sjuka! AAAAAAAAH!
Krya på dig Lennart Legolas Naken-stjärt!
Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback