Om du var här

om jag var där. Så skulle det vara jävligt jobbigt för jag vill ju vara hemma o inte där, vart där nu é. Och vem é du? Konstig text. Tur att jag missa dom. :-P

Ännu en härlig dag som fucking skräcködla. Jag låter som en. Härligt härligt, men farligt farligt. Har sett ännu en film. Den sög. Se den inte. Jaha jag sa aldrig va den hette. Muhahaha tänker inte bjuda på det. Har jag "tvingats" se den så tänker jag inte vara den sista iaf. Mihihi!

"Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu. Vad ska jag göra nu, vad gör jag nuuuu!" Crazy Pippi. Hon har ju ingen koll. Har alltid sagt att man inte ska teckna henne, jag visste att det skulle slå tillbaka på henne. Stackarn, alldeles förvirrad.

HA HA HA Carola vann inte igår. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA! Synd för AJ (vi som känner honom kallar honom så) men han får skylla sig själv om han sjunger med henne. Muhaha!

Nu ska jag käka en gnu eller nått. Det är väll sånt skräcködlor gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback