Positiva måndagar

Några sanningar...

P - Pattar é bra o ha
Å - Åsnor låter fult

L - Lördagsgodis finns inte i min värld. Bara varjedag godis.
Ö - Ödlan i Bernad o Bianca heter Johanna. haha
R - Roger Pontares sons skiva é bra.
D - Diarre kommer när man minst anar det. Bra reklam, INTE. Fast den här é värre: "När du fick diarre imorse hade du ett val..."
A - Annika é glá idag.
G - Glass é min nya hobby.

S - Skit!
K - Koskit!
A - Apskit!

J - Jag é trött.
A - Asle blir mitt mellannamn baklänges...
G - Glöggen, håller den tills nästa år?

P - Puss på puckeln!
Å - "Årka" göra klart listan...

K - Kent är bra som fan men The Ark é bäst som fan!
E - Elefanter
N - Nakenkram
T - Tjoho på er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är underbar Pucklas!
DÄ-NÖ!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback