Solen skiner o blåmesarna kvittrar

Ugh!

GRATTIS MIKAN SOM BLIR LITE ÄLDRE ÄN MIG IDAG! HURRA HURRA HURRA!

Idag är jag oförskämt pigg o glá! Jag är frisko o idag har jag jobbat! Woho! Fy fan va najs det är! Älska mitt jobb! Värsta vår vädret var det oxå. Shit! Ute hela dagen. Mitt jobb rules!

Har nån mer än jag märkt att jag är sjukt AV eller PÅ. Lite lätt schizo verkar jag när man läser min blogg. Men nu é min plan att endast vara PÅ. For ever! Tror jag varit AV ordentligt nu så nu får det vara nog. Positiv anda är mitt nya tema. Mihihihihiiii!

"Hjälp" som går på lördagar é så jävla kul! Det blir ju bara bättre o bättre för varje avsnitt. Måste nog börja hänga hemma framför Tvn på lördagarna bara för det. NOT! Undrar när/om det är repris?
 
I helgen ska jag hälsa på älskade Mikus. Ska bli as kalas! Woho!

Pussar till alla snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback