Stora frågor...

...uppkommer alltid när man inte sett mycket mer än sin lägenhet under en veckas tid.

Hur kan det komma sig att jag är så lat?

För exakt en vecka sedan tvättade jag. Min fina rena kläder vek jag ihop o la i en hög på min stol. "Stoppa in i garderoben gör jag sen" tänkte jag smart. Just nu ligger denna fina, kanske inte riktigt lika rena, hög på min säng. Under denna vecka har högen flyttats från stolen till sängen och tillbaka ungefär 10 gånger. Varför? Jo, för att när jag sitter vid datorn så vill jag ju inte sitta på mina fina (snart smutsiga igen av all förflyttning) kläder, därför flyttar jag dom till sängen. När jag sen vill ligga i sängen (åhåhåhåå) måste jag ju flytta tillbaka dom till stolen o.s.v. o.s.v. Hur lat är jag egentligen? Hur jobbigt är det att lägga in kläderna i garderoben? Tydligen sjuuuukt jobbigt. Jag blir lite trött bara av att tänka på det här faktsikt. Jag som hade tänkt att lägga in kläderna i garderoben nu. Men det orkar jag ju inte nu pga allt tänkande o ifrågasättande av mig själv. Gör det sen....


 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Camilla

Hahaha. Tänk tiden och mödan (ioouuuh för det ordet) du lagt ner på att flytta högen hit och dit... Istället för att lägga det i garderåååbis igen MF! AAAAAAAAAAAAAH!
Puss

2008-02-21 @ 15:01:21
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback