Vinden har vänt

Goddag!

Idag är jag inte lika bitter. Härligt! Hoppas alla fjantar som ser Kent i Norrköping får en fantastisk kväll. Se så duktig jag é. :-)

Har sett två filmer idag.

En var helt fantastisk, Amelie från Montmartre. Lite tokig o himla vacker. Älskade den! Säger som Johanna; Man får lite panik i början för att dom snackar franska. Men det går över ganska fort. Franska är ju faktiskt ganska vackert när jag tänker efter. Sen såg jag Scoop oxå. Den var inte dålig men den var inte jätte bra heller. Sevärd en förkyld dag som denna. Woody Allen é lite små knäpp. Men ganska het....haha förstår ni inte min ironi så stick.

Jag längtar efter värmen, uteserveringar och ljusa nätter! 

Evig helg!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback