2007 vs 2008

Ett konstaterande:

2008 KOMMER att bli bättre än 2007. Jag skulle vilja påstå att oddsen é jävligt höga! Det finns aldrig några garantier men vill ni vinna så satsa allt på 2008. Jag tror gärnet på 2008! (jaja jag vet att det stavas med J men jag é bara rolig)

Många bilder har det blivit sen sist så jag tänkte delge sällskapet några extra bra/roliga/vackra. Lite förklaringar till bilderna KAN ibland behövas, därav dessa fantastiska "Förklaringslistor". Se och njut, det gör jag.

Middag med mina älskade kollegor

Bild 1: Se så städade vi e med våra pepparkakor o julmust (?)
Bild 2: Jag tar en liten smakbit på "Pappa Camillo"
Bild 3: Älskade Pranx (även kallad Hjärnan, tydligen) med låååångt hår.
Bild 4: Jag ville oxå ha långt hår, men oups det hade jag redan. Fick fixa långt hår på annat ställe. Somliga skaffade sig långt hår på andra ställen...
Bild 5: Marika sa skål!
Bild 6: Tomten finns, på riktigt! Jag har bevis.
Bild 7: Somliga trodde dom var starka.
Bild 8: Somliga härmade de som trodde att de var starka...
Bild 9: Marika med exklusiv pappers scarf.
Bild 10: Man é ju en bra gäst. Jag passade på att städa undan innan jag gick hem.

Älskade April, jag har så många bra bilder på dig. Säg bara till om jag får dela med mig av dom. ;-)

           

           

  


Ett litet sällskap med mycket BRA humor umgicks o segrade i lördags

Bild 1

JAHA MEN JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VA BRA! HÄR HAR MAN SUTTIT I TYP 10000000000 TIMMAR O LAGT UT BILDER O SÅ BLIR DATORN HELT CHEMOLISERAD!!!! FAAAAAAAN! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! JAG HADE JU FÖR FAN LAGT UT 10 BILDER FRÅN DENNA FANTASTISKA KVÄLL, MED KOMMENTARER. MEN MEN, TYDLIGEN ÄR INTE VÄLDEN REDO FÖR DESSA, HAR MIN CHEMOLISERADE DATOR BESTÄMT! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELVETEEEEEEEEEH!

Fan.

Nä jag måste sova. E sinnes sjukt trött. Dessa fantastisk bilder från ni njuta av imorgon när jag lugnat ner mig lite.

CHEMO DATOR!

Naken kram till de som förtjänar en! (INTE DU DIN JÄVLA CHEMO DATOR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback