Älgar-gran-dingla med benen

Saker jag borde gjort idag som jag INTE gjort:

- Fixat o trixat lite inför imorgon. 
- Ringt en hantverkare! FAN!
- Ringt tandläkaren.
- Sagt upp mitt gymkort. Jag älskar att ge bort pengar till muskelmaskiner tydligen. Som tack för att de finns.
- Lärt mig lite svåra ord.
- FAAAAN. Sett världens bästa serie. Helvete den går ju nuuuuu! Bajs! Aja ingen idée att se slutet. 
- Gått på systemet.
- Handla ätbara saker.
- Duschat, I´m so dirty. Haha skämt o sido klart jag duschat. Jag é renare än piss och piss é sjuukt rent.
- Undvikit ordet piss då detta ord é sjukt obehagligt.
- Fört över pengar till Nunnan. Damit, måste görat på en gång.
- Dra skämtet om älgarna i granen som dinglar med benen.

Saker jag gjorde istället för att göra det jag BORDE gjort:
- Spelat Nintendo 64 i timmar. Haha, fan vilka kocko spel. Tänk att man en gång i tiden tyckte det var bra grafik. Muahaha!
- Pratat i telefonen tills mitt öra typ smälte bort.
- Ätit chilinötter.

Intressant, jag vet.

Bilder från i fredags. Här komma varsågod.

           

Danske kön för en trevlig kväll!

Gonatt sov gott, sov gott gonatt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Damages e så jävla bra!

Haha, Nintendo 64, kan ju omöjligt ha lika bra grafik som klassikern Nintendo "8-bitars". HAHAHAHAH!

Puss och kram din gamla pisse-nöt! =)

2008-01-18 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback