APEHHRVKOSPSS

Ännu en underbar dag! (spyr på min egen positiva anda)

Voff som sagt.

Undrar om NÅN förstår vad jag menar med min rubrik? Om ni vet va JK betyder och kan min favorit "ramsa" så borde ni haja. Eh inte. Man behöver typ ett IQ på en miljon för att förstå o typ ett IQ på en miljard för att komma på det. :P Voff.

HELVETE vad jag älskar mitt jobb. Man kan inte ha ett bättre!

HELVETE vad jag é trött. Man kan inte va tröttare!

HELVETE vad jag luktar vitlök. Man kan inte lukta värre! Luktfria vitlökskapslar, pyttsan. Det luktar fan om kapslarna så jag vill spy! Men va gör man inte för att undvika diverse sjukdomar.

HELVETE vad jag é kocko. Man kan inte vara mer kocko!

HELVETE va kallt det är i min lägenhet! Det kan inte bli kallare! Hm, undrar hur kallt det kallaste är? Vi ställer in en liten termometer här så vet vi snart. Ajuste jag har en i köket. *kollar* Det kallaste som finns är tydligen 18.8 grader. Brrrrrrrrrrr! Vem vill värma mig?! Kanske du Mikus?! Anna söt? Pillis? Eller Sambo o?! Du bor ju för fan på nordpolen (Östersund) så du borde veta hur man håller värmen. Din jävla isbjörn. ( U know I love U, I always will ;-P )

Dagens ku..... AHAHAHA sinnens. Här ska man skriva dagen hunk o va blir det av det lixom. Shit, va försiggår i mitt lilla huvud. JÄISBAEK! Lös den gåtan om ni kan... Man kan oxå säga det så som Mikan skulle ha sagt: LMHS! Ett nytt försök nu iaf.

Dagens hunk: Jeffrey Dean Morgan (han é fulsnygg, idag é han snygg har jag bestämt)

FUCK va rädd jag blev. Orka lägga tidningar i min brevlåda. Försöker ni skrämma livet ur mig? Är även sinnes sjuk kring brödrostar, dom kan skrämmas dom med. Blev ni rädda? (Ika i rutan) Hon har ju tydligen gått i skkkrrämmselskkkkkola. Det märks! Andra äckliga saker e typ Skrot Nisse o hans äckliga gäng. Uuuurs! Kommer ihåg ett as äckligt avsnitt när Skrot Nisses kompis blev instäng i iett torn o det blev jordbävning eller nått. Eller så var det bara en mardröm. Ja, jag inför härmed en ny töntig grej på denna töntiga jävla bajs blogg:

Dagens äckel: Skrot Nisse

*ryser*

Nu ska jag hitta mitt "happy place" så jag slutar rysa.

POK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback