April april din dumma bacill...

...jag ska försöka lura dig dit jag vill. Å de é jävligt långt bort från mig! Måtte jag ändå klara mig från denna epedemiiii! Aaaah! Men det é klart jag gör när jag tänker efter, jag é ju bäst på att slippa undan dom där bacilluskerna. Hm...eller?

Urs var jag är seriös som tränar o grejar. Blir nästan lite rädd. Vart é världen på väg? Tydligen é min värld på väg in i muskeleran. Jag har sjuuuuukt mycket muskler. Dom é sjuuuuukt stora. Dom é typ härifrån ______________ till hit. Haha stora va! Jag kan typ lyfta två mjölkpaket på samma gång. De ni! Jag é fan FÖR stark nu när jag tänker efter. Måste sluta träna NU! Hehe nä det e ju så himla trevligt o träna med dig Cattis så jag kommer nog fortsätta tills du flyttar iaf. :P

Mikan ditt lilla könisbo (du bor i ett kön, det vet alla): I MISS U AS HELL!

Puss till eder alla från Kocko (Clownen alltså) Han ringde mig igår o bad mig hälsa till er på min blogg. Jag känner onom mycket väl.

Kommentarer
Postat av: Camilla

PPP ditt åttans muskalpaket!

MJAU Mjau!

(Ööööh?!?! Nä jag fattar inte heller)

2008-01-30 @ 09:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback