Död åt Tengil

Måste få hata någon idag och beslutade mig för att det helt enkelt får bli Tengil. Han verkar ju helt sinnes sjuk. "All makt åt Tengil, vår befriare!" È dom sjuka i hela huvudet? Killen har ju för fan en drak fan som han bränner folk med så dom blir helt lama. "Vår befriare"? Från känsel eller? Jävla Tengil! Men draken é snäll. Den kan ju inte hjälpa att Tengil jäveln har en jävla lur som typ kontrollerar henne. Stackars henne. Död åt Tengil! Tacka vet jag Mattias, han verkar vara en snäll gammal farbror. Hm, han dör i slutet vah? Har förträngt... Men som tur é kommer man ju till Nagilima eller va fan det heter när man dött i Nangiala. Puuuh, tur på en sån bra gammal man. Haha Jonatan é ju faktiskt otroligt ful i filmen. Hahahahahaha! Sinnes! Kattla é även otroligt verklig, hon ser absolut inte ut att vara gjord av några kartonger och lite lim. Shit va verklig hon é nu när jag tänker efter. Jag tror snart hon finns på riktigt! Hon gör det....jag vet nu.

Ok, det här blev ju ett jävligt normalt inlägg.

Jag ska försöka stilla mitt sinne ikväll med glass! Stilla sinnet är mitt mål. Kul mål. Kuk mål. Haha var tvungen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskling, PUSS!

Kattla är typ den bäst gjorda specialeffekten, EVER!

Puss

Postat av: Mikaela

Du är så jävla bra Dajjan!

2008-02-01 @ 16:11:22
URL: http://mixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback