En lärorik helgfan

Hej o hå!

Nu ere visst måndag igen. Tiden springer ifrån mig.

Har haft en otroligt lärorik helg. Jag vet numera vad jag heter, vad abstrakt betyder, att KC somnar om man pratar om festivaler samt att jag har sten koll på all sorts ironi, bara det att jag blir lurad titt som tätt. Vad jag oxå lärt mig är att Mikan aldrig kommer godkönna (ahahaha ja jag säger då det) godkänna min förklaring på vad skillnaden mellan ironi och att "bli lurad" är. Men den finns. I just know it.

Förresten, såg ni hästen på TV igår?

Camilla har hittat på en fantastisk text till "När vi gräver guld i USA". Så jävla bra!!! She rocks!  

Nu ska jag äta nått. Kanske damm...vi får se. ORKA laga mat, det é måndag.

Älska mer, hata mindre.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, och när kommer de otroligt oheta korten från i fredags upp? :P

Postat av: Camilla

"vi kommer inte hem förrns vi har har *piiiip* alla *piiip*"

(Bäst att censurera allt som har med djur att göra, man vet aldrig.)

Dä-nööö!

2008-01-15 @ 09:25:01
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback