Ensam é stark

Ugh!

jdhsajlhsalhslksfnksfklslknm asljkslkj sal jsalksja lk jsfalkjs falkj sfalkj slakj salkjlskafjlaskjlkjflgnlkjnlsv

HELVETEEEE!

sjkhsjhsj sdlevnwvlnsdkl svijaöwqökf fojfs sdojsd öldsdsö ldsfk sdöfkl sölk dsölk dsf

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Skibiidibappbapp! *dunkar huvudet i väggen*

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan FAAAAAAAAAAAAAAAN!

Ut med skiten annars får du förstoppning, som jag brukar säga.

ARGH!

Åh va FAN é klockan? Typ TIOOOOO! AAAAAAAAAAH! Jag måste för i helvete sova. DAMIT!

Sova e booooring. BLÄ!

Aja, hejdå.

PS. Bara så att ingen blev lurad. Jag fick ett vredesutbrott. Jag sket ej. Jag sysslar inte med sånt, jag é kändis.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag visste det!

Du är Robinson-Dajjo va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback