Ett nytt försök

Nu har jag lugnat ner mig nåra hekto.

Provar igen. Herr Chemo Dator om du jävlas igen så kommer jag kasta ut dig från ballen.

Värrldens bästa brudar festade loss lite smått hos Anna i lördags

Bild 1: Min älskade sambo har förbannat små fötter men gör sig DOCK otroligt bra på bild!
Bild 2: Åh, Anna kunde hålla ögonen öppna trots allt... ;-)
Bild 3: Som jag sa, hon é het som få.
Bild 4: Herr Tand var med som vanligt. (?)
Bild 5: Anna tyckte det var en otroligt bra idé att ha Nobless som glasögon. Jag måste hålla med faktiskt!
Bild 6: Om någon har intresse för vad vi sambos åt till middag den kvällen så varsågoda.
Bild 7: Puss på dig söt Mikus!
Bild 8: Jag tog tillfället i akt och skrev lite i Mikans allmanacka. Med vissa stavfel...
Bild 9: Jag med mitt hugg, Gunnar.
Bild 10: Verkar visst som om Anna inte var ensam om att ha problem med öppna ögon. ;-)

Fan Jarno, ledsen för diverse skrik och skrål. Sorry för att vi väckte eran UNDERBARA son!


           


           


Nyår

Bild 1: Min gamla Roomie och älskade Mikus tyckte att Anita smakade bra!
Bild 2: Haha dock hade Anita en förbannelse över sig som gjorde att vi såg ut såhär en stund.
Bild 3: Emelie o Mikus använde ballen.
Bild 4: Robot dans till "Fucking on the dancefloor"
Bild 5: Någon form av tandlös chemo robot dans. Hett! Elleh? Hm.
Bild 6: Emelie är en riktigt het våghals! Du får komma till mig o leka med min chemoliserad ringklocka näääär du vill. Åhåhåhåhåhåååååååååååååååå! :-)
Bild 7: HAHAHA Johanna förvandlades till en valross. I en hel timme oxå, fast jag tror hon fuskade.
Bild 8: Mikus fick äran att dricka dvärgens blandning, dvs filmjölk + kanjang + läsk. Smaskigt!
Bild 9: Emelie é riktigt nasty o det fick Johanna att applådera av glädje.
Bild 10: Sötisar på tolvslaget hos Camilla.
Bild 11: Snygging + pirat (AAAARRG) på tolvslaget hos Camilla.
Bild 12: En förvånad o en med fylle smajl.
Bild 13: Hamstern är fulländad (haha fyndigt). Både bak- och framdel var på festen. Trevligt trevligt!
Bild 14: Heta som få! Trumma kan dom oxå, hela varvet runt. *klirr*
Bild 15: Nååååååååååååå! Tack för att vi fick komma (tolka fritt) Camilla! ;-) 
Bild 16: Jag tog chansen o friade till Johanna nu när det är skottår o allt. Hon sa JA (såklart), bröllop 29 feb. Jag upprepar för säkerhets skull (detta tåls att säga gång på gång, eller va säger du Johanna......) 29 feb, giftemål. Ok? Snygg ring oxå, eller hur? Jag har gjort den själv av Annas "täjprulle". Love u sambo!
Bild 17: Stranden ligger ditåt...



           

              

           

        


Men shit va mycket bilder. Mihihihihiiiiiiiiii! O dator jäveln skötte sig oxå. Iofs vem fan vill bli utkastad från ballen.

Hare bra hej!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback