Har sagt det förr...

I takes a fool to remain sane! Så jääävla sant! Blir tokig snart.

Jag har:

En förmåga att vara så jäääävla stark och så jäääävla glá jämnt.

URS! Kan nån skjuta mig nu?! (till eventuella psykopater som läser detta: Jag é inte allvarlig så skyll inte på denna jävla blogg jävel när du sitter på en eventuell rättegång sen. Det är bara ett jävligt passande uttryck, ingen önskan!) Hur som helst så börjar min förmåga ta slut o det é jävligt irriterande. FAN! Nån som har lite ny förmåga till mig som jag kan få låna en liiiiten liiiten stund bara? I needs it! Alot!

Fan va jag gnäller. Men snälla lååååt mig! Tar mig i kragen nån annan gång. INTE idag iaf.

Mina vänner é bäst i världen! Love love love!

Kommentarer
Postat av: Kwisse

Ibland rinner vatten över, jävligt tråkigt när det väl händer bara.

Postat av: Kwisse

Ibland rinner vatten över, jävligt tråkigt när det väl händer bara.

2008-01-30 @ 16:46:58
URL: http://kwisses.blogg.se
Postat av: Camilla

Förstår du hur jävla bra DU är älskling!

Man ska inte vara på topp jämt! Man kan inte det heller.

Du är en helt underbar människa och vän!

AJ LAVV JUU!

2008-01-30 @ 19:35:32
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback