Kalle Kamel

Hej Bullen,

Jag é en tjej på 25 jordsnurr som har ett problem. Förutom de faktum att jag har typ damp (se bara på tidigare inlägg) så har jag även kameldrag. Otroligt jobbigt. Va ska jag göra?

Låt oss lämna Bullen brevet o flumma vidare.

INGEN vill veta vart du köpt din tröja och INGEN vill veta vart jag var igår... Shit här svär man eder (hm va fan heter ed i plural?) Hm heter det ens plural, kanske heter det oral? Hmpf aja. Jag kan ju uppenbarligen inte hålla någonting som jag lovar. End of story! Jag hade iaf as kul med Cirri och Millis igår. Trots tid och plats så var det mycket gemytligt (hm? vem försöker jag lura...ordvalet alltså inte att det var kul för det var det) Nu ska jag flumma vidare till älskade Anna o Limpan! Jag ska ta det så lugnt så lugnt!

PPP!


Kommentarer
Postat av: Camilla

PPP min lilla Nudie-Mills!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback