Nutida och framtida smärta

AJ jag åt så god mat idag så jag tror jag ska spricka. Man kan ju inte sluta äta när man é mätt. De é olagligt.

AJ jag kommer ha så sjukt ont i benen imorgon. Jag har ju för fan tränat på första gången på 10.000 år. Typ sen istiden, FATTA hur länge sen det var.

Fy fan vilken bra helg jag har haft. Stört bra! Nunnan & Bullen is the shit! Nunnan stannade kvar längre än planerat, det gillade jag stark. Vi spelade Nintendo och drack slattar. Kan livet bli bättre?

Eeeeeeh nej.

Tak (tydligen) och hej!
Golv (måste ju fortsätta i samma anda) pastej!

PS. Dom borde förbjuda min blogg. Eller fårbjoooda.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mejn Rajne o mjimmi, nji måst hjälpä mig, djom kommer djööda mjiiij.

Puss gumman! MIss you!

(och varför bara fårbjoooda bloggen, ska vi inte förbjuda dig?!? Pronto?! ;-) hihi, puss!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback