TRY SOME MANNERS FUCK-FACE!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kan alla jävla psykopathelveten ta sitt jävla pick o pack och bara dra åt skogen och ha picknick eller va FAN som helst! Era jävla idioter! Stick o brinn! HELVETES JÄVLA SKIT!

Kan nån förklara vart alla jävla stolpskott kommer ifrån?! Jorden? Näää. Yttre rymden? Nääää. Helvetes jävla bajs kocko platsen? JA! STANNA KVAR DÄR DÅ ERE JÄVLA PUCKON! AAAARGH!

SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT MEGA SKIIIIIIIIIIT!

Hur blir idioter till? Jag undrar så....fast jag vet iofs. Dom blir gjorda av idioter! Kan alla sluta vara idioter NU så kommer det inom nåra jävla fucking generationer inte finnas några jävla idioter kvar.

Jorden är en ond plats! Människan sattes på jorden av en enda jävla anledning, förstöra den. That´s the truth! Fuck u all! AAAAAAAAARG!

Try some manners, fuck-face!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev vi som läsare rrrrräädda?!? (Ica i rutan rädda alltså)

Svar: Ja.

Annika, jag vet inte om vi kan ses på fredag. Eller någonsin mer. HAHA! Skoja! Nu vet jag ju vad vi ska göra på fredag! Gå ut och eliminera alla jävla IDIOTER från vår jord!!! AAAAAAAAAH! Packar in dom i pack-lårar (VEM kom på det ordet?)och skickar typ till nånstans as-långt bort, UTANFÖR rymden. Så får vi se hur jävla lajbans dom tycker DET är!

Puss dajjo!

Postat av: Mikaela

Älsklingen min!
Vad är det som ha hänt?

Jag gillar dig!
Puss

2008-01-24 @ 23:17:43
URL: http://mixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback