3 dagar kvar

En ny "jag gillar lista" känns jävligt aktuellt:

Meine liebe freunden (ok tyskan kanske jag ska inse att jag glömt...)
Musik
Nya skivor
Biljetter, alla biljetter. Även bussbiljetter, eller?
The Ark
Motoboy
Timo Räisänen
Blommor
Ljusa nätter
Öl
Semester
Sovmorgon
Drakar
Gott kaffe
Dansa
Sjunga Disney musik med min syster
Spela Nintendo med min bror
Ett städat hem (man kan inte få allt här i världen)
Vätö
Jordgubbar

Inser att jag kan hålla på hur jävla länge som helst. Fortsätter en annan dag. På lördag ska jag festa loss med girlsen!!! Woho!

Puss från Lilla Jag



Jag gillar den. Tror det var på Mando. Eller bara ren spontandans på gatan, who knows.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser fram emot lördag baby och hoppas vi kan styra vår kosa till samma venue!



Love the picture, and love you!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback