4 dagar kvar

Om 4 dagar har jag semester!!! Jag längtar längtar läääängtar! Om någon missat det så LÄÄÄÄÄNGTAR jag till min semester. Sa jag förresten att jag längtar till min semester??? Iofs är det mycket trevligt att jobba denna stängnings vecka. Dagarna går mycket fortare när allt inte går på rutin. And I doooo love my job! Very veeeery much! Men ändåååååå....jag längtar.

Igår kände jag mig ensamast i vääärlden typ. Mycket otrevligt. Jag brukar älska min ensamhet, men inte igår. Blä blä blä! Tror seriöst att det beror på att Nunnan åkt bort. Västkusten är sååå mycket längre bort än Norrtälje ju. Men sommaren är här och då finns det inga besvär o idag älskar jag livet sååå som jag alltid brukar göra. Hurra hurra hurra! Ok jag behöver inte överdiva...men det gör jag inte heller. En glá hund är vad jag är. Voff!

Nu har jag averkat tre festivaler. One more to go. Woho!

Älska mer, hata mindre.

     

PS. Sjukt likt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskar dig gumman!

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback