Helt ambivalent

Jag är helt ambivalent.

Åkte till landet idag för att stanna där i några dagar o ta det lite lugnt. Sen ringer älskade o undrar om jag kanske inte kan komma o festa loss o ha det bra med henne nere på västkusten imorgon....detta var ju en helt fantastisk plan. Nu har jag nyss kommit hem igen o imorgon bitti bär det av till Göteborg. Tjoho! Kanske man kan säga att jag är sjukt spontan istället. Det låter lite roligare än ambivalent. 

Igår partade jag loss med några av mina underbara workingfriends. Fantastiskt var det!

Någon mer än jag som märkt att jag tycker att allt är underbart eller fantastiskt? Fast de é ju iofs inget fel med att vara "lite" positiv. 

Älska allt o alla. Puss mina vänner!  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ambi-what!? DU är inte klok! Haha, spontan och helt underbar gumman! Nu ska vi inte frodas och svira med tjusiga ord, utan bara fokus på hur underbart och fantastiskt det är! JAAAAAAAAAAAAA!

LAVV JU!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback