Skärp dig!

Jag behöver ett skärp! Jag hatar alla skärp i hela världen tydligen. Jag kan inte hitta ett endaste ett som jag vill ha. Alla har fula bajs detaljer o är allmänt irriterande! Jag får helt enkelt tappa byxorna. Köra Ankeborgstyle lixom. Det gillar jag.
 
Wickidiwackediwooohooo! Wao wao wao! Min tillfällig "lätt överdrivna" dialekt börjar ge med sig nu. Skönt faktiskt, var faktiskt wiktigt rädd att jag aldrig skulle kunna sluta. Typ fastna så. Så som dom sa när man va liten när man skelade "Ögonen kan fastna sådär". Haha jag gick på det. Tror t.o.m. att jag gick på att man fick fyrkantiga ögon om man kollade för mycket på TV. Sen gick jag även på att glass innehöll tapetklister. Folk där ute, tänk på vad ni säger till era barn. Kom på en till: "Man kräks om man dricker mer än ett glas juice". Hur fan kunde jag gå på den? Shit vad jag har blivit lurad i mitt liv haha.

Glad o dum är bättre än smart o stum.

Kärlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, du är för underbar gumman!

Jag gick på den att bilarna svävade några centimeter ovan mark...



Nu gör ju förvisso min bil det, för det går snabbare än ljusets hastighet typ! (är det snabbt? Annars ändrar jag mitt svar (vaddå svar?! Kan man svara utan att ha fått en fråga!?!?) till ljudets hastighet)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback