ETT ÅR!

Jag vill ta tillfället i akt o önska mig själv ett stort grattis till mitt första arbetade år inom det BÄSTA yrket!!! Haha! Hurra för detta år! Det har varit heeeeeelt fantastiskt! O det lär ju inte bli sämre, wohooo!

Sverige vann o Grekland försvann, hihi! Jag döpte om samtliga spelare. Pago och Håro var mina favvisar! Frammis påstår att det fanns två långhåriga, en med tjockt pannband o en med smalt pannband. Då jag ALLTID har rätt vill jag påstå att hon har fel o att det endast förekom smala pannband i denna match!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS på 1-årsdagen darling. Eller blidde det 1-års+ 1-dags-dagen idag månne?

AAAAAAAAAAH! pling



Pannband? Det är ju tanga som de har i barret, såklart! AAAAAH!



Puss!

Postat av: Mikaela

Grattis Dajjan!



Men vem på plan ville du ligga med?

Jag kunde inte välja.

2008-06-11 @ 11:33:41
URL: http://mixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback