Annika goes kocko

AARGH!

AAAAAAAAAAAAAAARGH!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGH!

Jag é så jävla jobbig!

- "Hej, ja jag kan jobba imorgon. Ja visst låter jag jätte förkyld men det é ingen fara. Jag e ju moggis så det blir så bra såååååååå. Räkna med mig!"

3 timmar senare:

- "Eeh hej. Som sagt jag är ju moggis så räkna inte med mig imorgon för jag mår inge bra. Eftersom jag é moggis så förstår jag inte mitt handikapp alla stunder o trodde därför en liten kort stund att jag var som alla andra o att jag kunde jobba imorgon. Vilket jag inte kan för jag é ju som sagt sjuk, på alla sätt. MEST i huvudet."

KAN JAG TA OCH VARA FRISK NÅN JÄVLA DAG???!!! KAN JAG ÅTMINSTONE INSE ATT JAG ÄR SJUK O INTE RINGA O SÄGA ATT JAG SKA JOBBA FÖR ATT SENARE RINGA O SÄGA ATT JAG INTE KAN FÖR ATT JAG INSETT ATT DET ÄR INTE ALLS BRA ATT JAG JOBBAR IMORGON FÖR DÅ BLIR JAG ÄNNU MERA MOGGIS SJUK! JA JÄTTE BRA MOGGIS ANNIKA, LÅT OSS LURA ALLA ATT DU KOMMER IMORGON FÖR DET GÖR JU INTE DET HELA ÄNNU JOBBIGARE O BAJS O BAJS O BAJS! AAAAAAAAAAARG JAG ÄR JU FÖR FAN HELT JÄVLA KOCKO! KAN NÅN JÄVEL TYP HELA MIG, ALLTERNATIVT TYP SLÅ MIG HÅRT I MAGEN SOM STRAFF! AAAAAAAAAAAAAAAAH!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snuttan! Stackare!
Ibland vill man ju så gärna och tror sig vara tip-topp även fast man inte är det.
Me love you!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback