Dr Öppen goes to Könis

image220

Helgen har varit så JÄVLA rolig! Festat loss med mina änglar:

image222

                                                         LOVE LOVE LOVE

        


                                       

Jag har varit ovanligt dryg mot samtliga i helgen, I´m sorry. Hehe eller inte, jag é ju bara rolig. Elleh? Mikan var så jävla rolig när hon talade om för en snubbe på pizzerian att om han var där för mat så hade han minsann kommit fel. Haha! Men om han var där för att byta däck dååå, dååå hade han kommit helt rätt. Hahahahaha! (???) Jag fick ett nytt smeknamn, Dr Öppen. Fråga mig inte. Bilden säger ju allt. Jag é sjukt nöjd med denna underbara helg. Saknar dig redan Mikan.

"Vi har bara ett rövhår, vi har baaaara ett rövhår."

POJJ POJJ!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahahahaha
Du är så jävla underbar!
Tack för en sjukt kul helg!
Me love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback