Helg med friskavindar


Vilken besvikelse.

Jag fick en lapp i brevlådan om att det fanns ett paket att hämta på ICA. Hade ingen aning om vad det kunde vara, jag har inte beställt något. Jag var så jävla nyfiken. Haha men men, det var en jäkla hudkräm från Elle. Woho? Hade helt glömt bort att jag blivit lovad en sådan. Blev as besviken. Den luktade illa oxå. Urs. Plus att den hade en äcklig färg. Bläääh! Viktigt värre. Som sagt anteckna, annars blir jag besviken...

I helgen ska det blåsa friska vindar, det har jag bestämt. Dom sak blåsa på mig, jag ska bli så frisk så frisk. Friskat av alla! När jag har blivit frisk ska jag förfriska mig! Jag har kommit in i någon form av idiotisk rim fas.

Helgen är här
Nu finns inga besvär
Man kan dricka
Tills man spricka
Man kan vila
Sina naglar fila
Ligga sej (finska) och lata
Kanske gå ner i spagata
Tveka aldrig, bara svälj (?)
Fy fan va skönt, det är äntligen helg

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback