JÄVLA DOKTOR!

Jag har nu den stora äran att få dela med mig av en mycket trevlig historia.

Var hos läkaren igår. Idioten sa att jag INTE hade bihåleinflammation OCH att jag kunde jobba OCH att jag skulle ta det lugnt på jobbet. Hur då, undrade jag såklart. Svaret blev: "Dina kollegor kan ju hjälpa dig." Idiot tänkte jag men var jävligt nöjd med att få jobba och att slippa pencilin.

Nu till dagens händelse. Jag kommer hem från jobbet, jävligt trött men jäääävligt glad för Johanna var ju här. :-) Jag börjar må sämre o sämre, får hög feber asa fort, cepe ont i huvudet, kan inte röra huvudet normalt tillslut, går omkring som ett jävla cepe. Ringer närakuten. Får en tid inom en timme (tack o lov). Kommer dit och de konstaterar att jag HAR bihåleinflammation och jag får pencilin.

JÄVLA MOGGIS DOKTOR JAG TRÄFFADE IGÅR! HON KUNDE TAGIT EN JÄVLA SÄNKA SÅ HADE JAG SLUPPIT DENNA JÄÄÄÄÄVLA FEBER O SMÄRTA + ATT JAG VARIT 140 SPÄNN RIKARE!!! ARGH!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ånej! =(
Puss gumman!
Vi får dansa friskhetsdansen i tankarna för varandra? Oki?
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback