Viktigt värre

- Nej till att köpa nötkött efter imorgon.

- Mer nässpray åt folket!

- Färre karensdagar åt bacillutsatta människor!

- Billigare busskort TACK! Inte dyrare...hur fan tänkte ni? Tänkte ni?
 

Lite annat viktigt:

- Imorgon hoppas jag kunna träffa min älskade. (haha nu tar alla åt sig, bra för ni är ALLA mina älskade)

- Jag hör lika dåligt som en mullvad. Visst fan dom ser dåligt ju dvs dom borde höra as bra. Ok, jag hör lika dåligt som en döv bäver.
 
- Jag garvade i timmar igår. Fråga Olle är en ny favorit.

- Sommar sommar sommar, kom nu! 

- För jag ska på festival, wohoooooo! Två stycken t.o.m.!!! En kort och en låååååååång. Skibbidibappbapp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

GUmman bra att du mår bättre i alla fall!

AJ lav ju!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback