Vilse på Söderhöjden


Vem går vilse på Söderhöjden? Jag uppenbarligen.

Imorgon börjar man jobba igen, trevligt trevligt. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas att jag kan hålla mig frisk nu. Vill börja leva lite normalt tack. Inte för att jag någonsin varit normal, jag e ju kocko, men leva normalt vill jag göra. Typ kunna planera lite som faktiskt sedan inträffar. 

Jag längtar efter sommar o sol! Vinter nu lixom. WHYYYY? WHY DAVID WHY????? Helveteee. hehe


Systra mi, du é så jävla bra. 

/ Birk


image238 

PS. Har ni inte sett "Guds stad", se den för FAN! Helvete vilken bra film. 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den är asbra!!!
Har tydligen kommit en uppföljare, men den har jag inte sett...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback