Att göra eller inte göra?

Jag har inte gjort ett piss av allt jag borde gjort idag. Damit! Jag borde ha:

Diskat berget av disk
Packat inför imorgon
Tvättat håret (?)
Städat fucking trapphuset
Gått på bolaget
Gått hem, inte åkt buss

Jag gjorde istället:

Var social med Therese o Emilia
Åt chips
Lyssande på musik
Lärde mig texter (haha ok försökte)
Fixade en sak (hahaha nödvändigt att skriva, verkligen)
Fastnade vid datorn
Ringde hjälp för att komma loss från datorn
Blev operead på sjukhus för att få bort datorn
Fick bandage
Blev utskriven
Åkte hem
Fastnade vid datorn igen...

Ok jag spårar som vanligt. Jag e sinnes trött. Borde sova. Men som sagt, det är överskattat med sömn.

Nu ska jag kolla när mina växter växer...allt é som sagt bättre än att sova.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback