Dead By April


Fy fan vilken jävla as bra helg jag haft, som vanligt numera.

Har varit på spelning i en annan del av Köping!
Dead By April, så jävla bra! Skibbidibappbapp! Jag ska ägna resten av mitt liv som groupie...kanske inte men ändå. Sann glädje! Helgen känns som om den varat i typ 500 år. Fetto najso bajso! Fick även äran att dela soffa med Nunnan, mysigt värre. Tog massa bilder på na när hon sov, fett snyggt. Tyvärr var jag inte speciellt smart (som jag annars alltid är) så jag tog bilderna med hennes kamera av nån jävla anledning... Bra där Dajjo! Hejdå dyrbara bilder lixom. Tur att jag tog en med mobilen iaf... Bilderna som Nunnan tog på spelning (hela 2 st) var sådär...hon råkade ba säga ba: "Bend over boys" o så ba dom ba gjorde det o då ba syndes dom lixom inte på bilden ba. Heeeelt crazy. Fame! Remembaaa remembaaa remembaaa remembaaaa FAME! Jag kom på hur mycket man borde göra innan man dör o började därför på en mycket seriös lista...inte. Men kul var det! Tyckte jag iaf.

Älska allt o alla, typ! Puss puss puss!


                        


     


     


PS. Jag såg en manlig verison av mig själv, det var lite läskigt. Men kul o veta hur man skulle se ut som man, ellah? DS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötnosar! =)

Jag är iaf Doktor Öppens groupie!

LAVV JU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback