Det här med att försova sig...

...suger verkligen. Speciellt när man öppnar. Trodde aldrig jag skulle "lyckas" med det men tydligen så var jag bättre på detta än jag någonsin vågat tro. Vaknade uppenbarligen 2 timmar efter att jag skulle VARA på jobbet.  Vilken ångest, det är det enda jag har att säga, fy FAN!

Jag ser verkligen fram emot helgen. Ska fira Nunnan, hon fyller tant. As gammal blir hon. Shit va jag é ung... Not.
"This car is blue, not."

Jag har "fått" två underbara skivor idag. Moto Boy o Markus Krunegård, hurra! Älska älska älska!!! 

I sommar blir det festivala av!

Puss & Gonatt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch och ve!
Det är icke kul! Den panik-känslan!
Och allt går i SLÅUU-MÅUUU och man känner att man befinner sig utanför sin kropp typ.

Love you!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback