Ge mig en rast

Hahahahahahahahahhaahaaa!

Jag é sinnessjuk!

Jag kan uppenbarligen inte säga "Även om det regnar" utan att automatiskt fortsätta "och ridån har gått ner. Så har vi ändå vunnit, om alla hänger med"

Detta är OFÖRLÅTLIGT!

Jag ska bli ordförande i Nick Borgens fanclub (tydligen)!

Älska livet och allt som det för med sig! Även självutnämnda ordförandeskap.

PS. Jag har tydligen börjat använda ordet "partner" också. Hahaha ge mig en rast! Vem använder det ordet då det é sinnessjukt obehagligt? Ska lägga in mig på behanlingshem, detta kan inte fortgå. DS 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, Dr Öppen in the HOUSE! Det är typ som värsta sortens KAOS. (kan man rimma som sagt...)

Love you!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback