Ljuva ledighet

Mmmmmmm va skönt det har varit att få vara ledig så sjuuuukt länge!!!!

Älska älska älska!

Har inte direkt tagit det lugnt men känner mig lika utvilad som en pensionerad bäver. Perfekt! En tråkig sak är tyvärr det faktum att mitt busskort av nån JÄVLa anledning "försvunnit" (någon tog det, I´m sure)! Hejdå 700 spänn!

Jag har varit i Norrtälje under helgen. Fantastiskt som vanligt! Jag borde flytta dit....eller inte.....eller? Skulle nog inte kunna det men nu under sommarhalvåret ska jag fan infiltrera mig lite diskret hos Therese. Hehe. Jag är för övrigt besatt av henne. Man blir lätt det då hon e helt sinnes perfekt!!! ;-)

Sov gott alla underbara människor där ute!


PS. Kom snart igen du underbara ledighet!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad nice! =)

Miss ju snutti! Ses snart igen!

PUSS

Postat av: Nunnan

Sjukt trevlig helg :)

2008-05-05 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback