Annika "Mormor" Persika även kallad Tvättika

Ugh My Dear Friends!

Me so happy. Blablablablabla. Bara att sätta igång o kräkas på mig, det är befogat. :-) Blablablabla. Idag är meningen med livet att tvätta. Har INGET rent, eller jaha typ en gammal rutten gul "Ronjaklänning". Men eh, den går ganska bort. Om jag inte ska ut på vildvittrejakt vilket jag iofs ska. Men blablablabla jag har verkligen inget att ha på mig. Tvättika sätt fart! 

Idag har jag lärt mig att stadsdelarna Prenzlauer Berg, Friedrichshain och Mitte utgör några av Berlins främsta nöjes- och nattlivscentra. Good to know! Woho!  

Lycka är att inse att det finns en godis kvar i påsen då man egentligen trodde att den var tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback