26?


Vodka Lime & Bubblor - Ett tillstånd av eufori
 
Nu är det dax för lite utbrott:
Jag blir så jävla trött på fördomsfulla gamla kärringar o gubbar i tvättstugan! Jag vill slåss. Jag anser mig själv vara jävligt duktig på o städa undan efter mig när jag har tvättat. Men idag, ENDA gången EVER, glömde jag bort tiden o kom HÖR O HÄPNA hela FYRA minuter försent. Detta ledde till att jag inte torkat undan all jäääääävla gegga från personen som tvättat innan mig ("personen" måste varit störd då det var kladd o typ fradga överallt, även sågspån. Antagligen från hjärnan. Aja sjukt stökigt var det iaf. ) Då jag inte hunnit torka upp alla kroppsvätskor riktigt ännu eftersom jag var hela FYRA minuter sen så måste de bittra jävlarna muttra o klaga. Att ta kritik har jag vanligtvis inget problem med, men att ta skit från en gammal kärring som har bestämt sig för att det är jag som typ bajsat ner hela jävla tvättstugan gör mig så JÄÄÄÄÄÄVLA lack. Det spelar ingen roll att jag ber om ursäkt för att jag var sen o talar om att det absolut inte är jag som bajsat o spytt ner stället. DOM TROR JU INTE PÅ MIG! Dom har redan bestämt sig för att det är vi "unga" (ok jag e inte så jävla ung längre), oansvariga och sjukt snygga (slätare än dom iaf) människor som ställt till med allt. Fuck em!

"I'm an emotional freak with a crippled heart"

Imorrn é det spelning,
Cult Of Luna. Woho!

PS. Hello schizo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska jag komma och slåss för dig? ;) Skulle inte tveka en sekund.

Postat av: Camilla

Shit alltså bittra gamla jävlar. Det är skrämmande vad man ska behöva utsättas för.



Jag backar upp dig anyday gumman!



love you! pUSS

2008-10-17 @ 17:00:31
URL: http://www.myspace.com/camillastark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback