Blöt hund

En sak jag kanske varit lite otydlig med är vad jag menar när jag skriver "ballans". Man skulle kunna tro att jag stavat balans fel men så är icke fallet. Vad jag egentligen menar med "ballans" är "ball ans", alltså en cool ansning. Det blir så lätt missförstånd... Med "missförstånd" menar jag "missat förstånd". Vänligen ställ inga frågor angående detta då jag personligen inte har en blekaste om va fan jag snackar om just nu. Eh, det é söndag. Spårning är helt befogat. Eller? :-)


Sunday is my pain


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahahaha, det finns ingen som är så klock och vis som du! Med klock menar jag liksom klockat läcker. Som en klockad kjol typ. Några frågor på det? Och jag har som mål att ha typ geting-bröst och silikon-midja.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback