Utbrotts dax

ARGH!

Helvetes jävla fucking jävla ASA idiot jävla bajs helvetes skit hög!!!!!!!!! ARGH! ARGHHHHHHHH! Jag är så jävla fucking helvetes förbannad så jag spricker!!!!!!!!!!!!!! Hej jag är keppe, jag ba ööööh ja vet jag jobbar en dag o sen ba: uuuuh jag e så svag bläää jag mår inte så bra. BLÄ måste till DR helvetes jävla fucking jävla fucking (stammar ajg jag oxå uppenbarligen jävla skit) Vårdcentralen som jag HATAR! Jag hatar hatar hatar den. Åh hej ditt keppe, är du här igen säger dom o sen kastar dom 5 kilo pencilin på mig. Åh tack säger jag, jag blir säääkert bättre av pencilin, jag menar jag har ju bara ätit det 50 gångarer tidigare i mitt liv så det hjälper säääääkert fortfarande. Förresten fru doktor, visst är det jätte bra att äta massvis med pencilin jätte ofta? Visst då? Nähä näääää det sög att göra det. Aha, ojdå, bummer.

ARGH!

Fanskapet kan inte ens stava till pencilin. FAN!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman!



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback