En underbar dag

Jag är så äckligt positiv idag så jag nästan kräks.

Vet fan inte vart jag fått all energi ifrån. Iofs spelar det ingen som helst jävla roll. Fan helvete jävlar, shit va jag svär. Jag vill se 
Parken på Debaser på lördag. Va där eller va SvamBobFyrkant! Antar att ingen av er vill vara honom. Vem vill vara hålig o absorberande? Han är ingen ost, om det nu var någon som trodde det. :-)

Och nej, jag har inte trott det. Nog för att jag är sjukt naiv men den skulle jag faktiskt inte gå på. ALLA vet att han är en tvål...hehe.
 
Jaha det här va ju riktigt jävla intressant, ostar, tvålar o massa annan skit. Väl bekomme som man brukar säga!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha, väl bekomme ja. Verkligen!

Han är ju en grevé-ost! Ellä? Såklart!

Hehe... HmmmprrrrRRRrrrrr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback