Hur mår örat?

Va fan hände me mina effektiva onsdagar?
Svar: Det gick åt helvete med dom.

Varför blir människor jag hatar genast sjukt fula?
Svar: För att dom är fula.

Varför är jag så jävla sur just nu?
Svar: För att jag är så jävla hungrig.

Varför är det sjukt kallt?
Svar: För att världen vill att jag ska frysa. Alternativt pga att jag inte satt på (haha) elementen.

Hur kan det komma sig att min början till halsduk är så jävla ful?
Svar: För att jag é helt jävla värdelös på att sticka.

Varför svär jag hela helvetes jävla tiden?
Svar: För att det är så jävla coolt.

Va fan tänkte jag när jag började ställa dom här värdelösa piss frågorna?
Svar: Antagligen tänkte jag inte.

Vilka tre ord beskriver bäst hur jag känner mig just nu?
Svar: Död åt Tengil! Hehe äh jag é fan för sur o grining för detta.

Snor o kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback