Idag är jag...

  • Glá
  • Irriterad
  • Stressad
  • Prat glad
  • Sjukt engagerad i att bajs SL dragit ner på bussarna i Viksjö
  • Sjukt mogen då jag skriver bajs SL
  • Sjukt duktig då jag gått typ 100 mil idag, bara en lätt överdrift. Typ 99 rå...
  • Sjukt obehaglig
  • Sjukt rolig
  • Besatt av ordet sjukt

     

Oj en annan viktig sak (ahahaha). Det finns somliga i denna värld (älskar er alla!) som påstår att man säger "din nöt". Måste bara få säga att det faktsiskt heter "ditt nöt". Visst då?!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Säger man "din nöt" så förstörs ju hela kuligheten med uttrycket. Givetvis säger man DITT nöt!



Häpp häpp!

Postat av: M

Jag är mongo, jag säger din nöt. ;)

2008-09-02 @ 23:29:42
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad tycker du om nya Idol-juryn?

(om du kollar på programmet dvs)

2008-09-03 @ 22:28:10
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback