Måndag igen


Jag har äntligen fått min "nya" Timo cd. Karln är fan helt fantastisk!



Har längtat efter idag hela helgen. En vanlig vardag lixom, I like. Har betämt mig för att det här ska bli en as bra vecka, som jag iofs gör med de flesta andra veckor. Brukar funka. Måste bara få tjata lite.... Fan va kul det é o jobba. Såpp, slut tjatat var det här.

Förra veckan glömde jag tydligen bort hur gammal jag är. Men nu vet jag. 25. Tydligen inte så länge till... Trodde att jag fyllde 27 ett tag. Oups. Så var icke fallet. Bra att man har legg...

I helgen ska jag leka med Mikan & Nunnan och massa andra fantastiska människor. Woho! Det var så jävla länge sen. Sen jag såg dom alltså, inte sen jag lekte med fantastiska människor. Det sysslar jag med för jämnan. 

Peace! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback