Musikmedicin

Man lär sig massvis med märkliga saker när man é hemma för länge:

- Jag har en ny favorit låt. En Oasis låt av alla. Galet.
- Ljuset från min sänglampa bildar en glasstrut i taket, hm.
- Man kan (jag kan) göra min egen "capo grunka" av en påsförslutare o en gummisnodd haha. Lät sjukt bra...
- Marabou Amigo är inte gott i stora mängder
- Det visas så jävla mycket skit på TV
- Sopor luktar för jävligt efter en vecka
- Mina fönster är sjukt smutsiga
- Min granne é bättre på gitarr än mig, svårt...haha
- Hosta är den nya träningsflugan

Raderat idag
"Du kommer härmed att kissa ner dig av glädje när jag berättar att Christoffer är vän med basisten i Dead By April. Sug på den du!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback