Suk i hoovet

Jag blev sjuk.

Tänkte citera Järfällas lokaltidning:
"SL har lyssnat på protesterna från Viksjöborna om hur bussförbindelserna ändrats....blablablablabla. Så från och med i onsdags går fyra nya turer på linje 553, och buss 550 passerar Västerby istället för att stanna via Jakobsbergsskolan..."

ÅH tack snälla moggis SL att ni lyssnade på klagomålen och gjorde det ännu sämre för mig. Jippi! Fast jag antar (annars är SL HELT puckade) att det är massa andra männsikor i Västerby o i Viksjö som får det bättre nu iaf. Det glädjer mig. Om så inte är fallet ska jag för alltid gå och aldrig mer åka en röd buss. EVER! Eller hehe nattbussen kan ju iofs vara jävligt bra att kunna ta. JAHA jag är beroende av SL. ARGH! 


El Nunno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback