Tankar en vanlig lördag


FAN vilken fantastisk film jag såg nyss.
"Eagle VS Shark", se den. Or else... Or else what? Exactly!

Det regnar som vanligt, men det gör inget. Då slipper jag gå ut i onödan hehe.

Ikväll ska jag spö min syrra på Wii! Plus att jag ska spöa alla andra oxå. Muahahahahaaa!

Motoboy är ju för fan helt jävla fantastisk! Måste se igen. Annars blir jag tokig. Jaha, redan försent.

Snart Coldplay!!!  Hehe måste styra upp biljetterna, vet fan inte ens vilken dag vi ska se dom. Oups!

Har höga förväntningar det närmsta 2 timmarna. Ska hinna med massvis. Önska mig lycka till...



Hahaha kunde inte hålla mig. Humor!


En sista sak.

Livet blir aldrig som man tänkt sig, tacka fan för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback