Teknik idiot

Det är nu bekräftat att jag är tekniskt inkompetent.

Jag har inte kunnat kolla på TV på flera timmar. Tv:n vill bli på satt (censurerar frågan? haha nu tog jag priset) av en fjärrkontroll. En fjärrkontroll som jag ALDRIG haft och som jag verkligen aldrig kommer ha heller. TV:n bestämde sig för att stänga av sig själv, så som man stänger av den med en fjärrkontroll. Jag har fan provat allt. Vet att den blivit såhär förut men jag minns inte hur jag löste problemet då! ARGH! Fuck! Om jag inte kan se på TV nu när jag är sjuk, VA FAN ska jag göra då? Jag som har massvis med filmer jag skulle sett idag. SKIT!

Jag måste köpa nya skor


Raderat idag:
"Mans släktet är inte o lite på, låt oss hålla oss till kvinnor...hehe. Du o jag Annika, för alltid."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback