Happy happy!

Jag é jävligt upp och ner. Alltså jag går på händer ibland och på fötter ibland. Just nu använder jag mina fötter när jag går. Detta betyder alltså att jag e glad som en nybadad iller. Dom e as glada.

Jag har en liiiiten fundering? Hur kan det komma sig att det numera ligger en musikaffär mitt över min gata? HUR? Åååh jag skulle vilja köpa en gitarr, hm ja vet, jag går till affären mitt över gatan..... NOT! Som pricken över "iet" har dom målat skiten lila. Hm...WHY? Why David why? Jag gillar iofs lila men just i detta sammanhang vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Vad som dock är jääääävligt positivt är att dom tagit ner sin porrbelysning. Woho! Ingen migrän när mörkret faller. Score!

Det är fredag. Solen skiner. Häll upp ett glas vin och låt helgen börja. Woho!

PS. Fy fan va jag kan vara obehaglig ibland! Ahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Camilla

WHY DAVID WHYYYYY!?!?!?!

Puss dajjo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback