100 % hippie!

Yeah man! (för att citera en nära släkting) Jag é lika lycklig som en seende mullvad! Dom borde vara sjuuukt lyckliga. Helgen kommer bli fantastisk, jag känner det i lilltån. Min helg lista:

Snygg tröja
Vin
Middag
Fixa vägg
Vin
Sova
Vin
Norrtälje
Vin
Therse!!!
Vin
Festa
Vin
Sova
Vin
Putsa badrumsrör
Vin

Kan vara så att jag överdrev liiiite med vinet där. Räka spåra lite bara. Ahahaha räka spåra, hoho spåra efter en räka. Aj va kul! Ursäkt mig frun, har du sett en räka springa förbi nyss? Liten, rosa och med skal? Inte? Räka spåra är mycket roligare att säga än råka spåra. Det är även mycket bättre att säga båt lyse istället för byta lås. Anteckna!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, rrrätt mycket vin hörru räkan!

YEAH MAN! (är så glad att jag kan säga att JAG VAR DÄR! Utan att ljuga!)

Puss söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback